Minuty
Sekundy

Dobrze trafiłaś! Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowe plany żywieniowe! Mamy dla Ciebie do wyboru trzy diety:

Active – dla osób trenujących i aktywnie fizycznych
Wege – bez mięsa i ryb
Bez Laktozy & Glutenu

Każda z diet dostępna w czterech opcjach kalorycznych 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2500 kcal.

CO ZAWIERA I CZYM SIĘ WYRÓŻNIA GOTOWY PLAN ŻYWIENIOWY?

➕ Tygodniowe menu przygotowane jest tak, aby zużywać całe standardowe opakowania produktów.
➕ Nie marnujesz ani, jedzenia ani pieniędzy. Oznacza to, że plan jest Zero Waste.
➕ Łatwe i szybkie w przyrządzeniu propozycje.
➕ Lata doświadczeń pozwoliły nam na skomponowanie zbilansowanych, a zarazem jak najmniej pracochłonnych posiłków.
➕ Zadbaliśmy o to, by po ich przyrządzeniu sprzątanie zajęło Ci jak najmniej czasu.
➕ Szeroko dostępne produkty. Diety oparte są na produktach sezonowych lub takich, które z łatwością powinieneś dostać w każdym supermarkecie.
➕ Zależy nam na tym, abyś mógł kupić potrzebne produkty w trakcie wizyty w jednym sklepie.
➕ Profesjonalne plany żywieniowe ułożone są przez dyplomowanego dietetyka klinicznego.
➕ Każdy dzień menu ma odpowiednie proporcje makroskładników.
➕Dzięki podanej informacji o wartościach odżywczych każdego posiłku, możesz upewnić się, że dieta jest poprawnie zbilansowana.

Dieta Active

Dedykowana jest dla czynnych sportowców oraz osób podejmujących aktywność fizyczną, których celem jest budowa masy mięśniowej lub zwiększenie wydolności organizmu. Posiłki charakteryzują się zwiększoną zawartością białka i węglowodanów złożonych oraz istotnych składników odżywczych w diecie osób aktywnych w porównaniu do pozostałych diet.

Dieta Wege

Plan żywieniowy skierowany jest dla osób wykluczających mięso i ryby w codziennym menu. Została skomponowana tak, by zaspokoić zapotrzebowanie organizmu na białko i istotne w diecie roślinnej składniki odżywcze, takie jak żelazo, witaminy z grupy B, kwasy omega -3, wapń i magnez. Posiłki charakteryzują się łatwym i szybkim sposobem przygotowania.

Dieta bez laktozy & glutenu

Idealne rozwiązanie dla osób, które z różnych przyczyn zdecydowały się wykluczyć z diety gluten oraz laktozę. Plan żywieniowy uwzględnia produkty naturalnie bezglutenowe np. komosa ryżowa, gryka, ryż, proso oraz bezlaktozowe. W rezultacie dieta jest zbilansowana i pełnowartościowa. Idealna dla osób chcących uniknąć niedoborów żywieniowych stosując dietę eliminacyjną.

Każdy plan żywieniowy będzie dostępny w czterech opcjach kalorycznych.
Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne korzystając z poniższego kalkulatora.

Jeżeli masz wątpliwości, napisz do mnie: dietetyk.formanalata@gmail.com.

DIETA ACTIVE

Do wyboru 1500/1800/2000/2500 kcal
zł100
80
  • 7-dniowy plan żywieniowy z przepisami, fotografiami i informacją o wartościach odżywczych.
  • Otrzymasz listę zakupów „zero waste”.
  • możliwość skorzystania z opieki dietetyka przez 14 dni od momentu zakupu planu żywieniowego.
  • W ramach pakietu przysługuje jedna konsultacja.
  • Otrzymujesz zalecenia żywieniowe i praktyczne wskazówki dostosowane do rodzaju diety.

DIETA WEGE

Do wyboru 1500/1800/2000/2500 kcal
zł100
80
  • 7-dniowy plan żywieniowy z przepisami, fotografiami i informacją o wartościach odżywczych.
  • Otrzymasz listę zakupów „zero waste”.
  • możliwość skorzystania z opieki dietetyka przez 14 dni od momentu zakupu planu żywieniowego.
  • W ramach pakietu przysługuje jedna konsultacja.
  • Otrzymujesz zalecenia żywieniowe i praktyczne wskazówki dostosowane do rodzaju diety.

DIETA BEZ LAKTOZY & GLUTENY

Do wyboru 1500/1800/2000/2500 kcal
zł100
80
  • 7-dniowy plan żywieniowy z przepisami, fotografiami i informacją o wartościach odżywczych.
  • Otrzymasz listę zakupów „zero waste”.
  • możliwość skorzystania z opieki dietetyka przez 14 dni od momentu zakupu planu żywieniowego.
  • W ramach pakietu przysługuje jedna konsultacja.
  • Otrzymujesz zalecenia żywieniowe i praktyczne wskazówki dostosowane do rodzaju diety.
Aleksandra Wojdyło
Aleksandra WojdyłoForma na lata Dominika Waksmundzka
Czytaj więcej
Pyszne dania, a przy tym proste w wykonaniu i nie zajmujące dużo czasu. Różnorodne śniadania i kolacje, smakowite koktajle, zdrowe desery, ta dieta była przyjemnością! 🥰 Kinga odpowiadała na wszystkie nasze pytania (mieliśmy rozpisaną dietę dla dwojga, wspaniała opcja 😉) i podrzucała informacje gdzie co kupić, jaki zamiennik wybrać. A kiedy przyszła ochota na fast fooda, w naszym jadłospisie pojawił się przepis na zdrową pizzę i burgera. Z całego serca polecam! Jest tylko jedna wada: po treningach z Dominiką trudno znaleźć inne zajęcia i trenerów, dające taką energię i skuteczność.
Kamila Nagoda
Kamila NagodaForma na lata Dominika Waksmundzka
Czytaj więcej
Naprawdę fajna dieta - przede wszystkim spersonalizowana, bez rzeczy, których nie lubię. Pomimo tego, że wymaga przygotowania posiłków, to nie spędza się połowy dnia w kuchni. No i dania są różnorodne, w odróżnieniu od większości diet, które do tej pory wypróbowałam (szczególnie obiady). Kontakt z Kingą super, zawsze można napisać i w ciągu maks. kilku godzin dostaje się odpowiedź. Same plusy! 👍Jest tylko jedna wada: po treningach z Dominiką trudno znaleźć inne zajęcia i trenerów, dające taką energię i skuteczność.
Justyna Roszkowiak
Justyna RoszkowiakForma na lata Dominika Waksmundzka
Czytaj więcej
Po wielu daremnych próbach samodzielnego włączenia do menu warzyw, z Kingą udało się od razu 💪. Przygotowane przez nią jadłospisy są dopasowane do moich preferencji, więc jem nareszcie zdrowo i z przyjemnością jednocześnie 😋. Przy okazji okazało się, że dieta redukcyjna, żeby była skuteczna nie musi być drakońska i traumatyczna 😃 Poza tym szybki i bezproblemowy kontakt w razie dodatkowych pytań i wątpliwości👌. Gorąco polecam współpracę z Kingą 💚!Jest tylko jedna wada: po treningach z Dominiką trudno znaleźć inne zajęcia i trenerów, dające taką energię i skuteczność.
Poprzedni
Następny

Nazywam się Kinga Sokół. Kilka lat temu swoją miłość do ludzi i zdrowego stylu życia przełożyłam na profesję, sposób na życie. Dziś, łącząc moje najważniejsze pasje – dietę, trening i motywowanie do zmian na lepsze, jestem gotowa, aby Ci pomóc. Jestem dyplomowanym dietetykiem klinicznym po studiach na Collegium Medicum Uniwerystetu Jagiellońskiego, posiadającym 6-cio letnie doświadczenie. Na swoim koncie mam ponad 600 przeprowadzonych konsultacji żywieniowych, setki ułożonych planów dietetycznych, kilkadziesiąt przeprowadzonych wykładów na temat żywienia i treningów.

Posiadam ogromne doświadczenie, na co dowodem jest ponad 30 odbytych branżowych szkoleń prowadzonych przez autorytety dietetyki w Polsce. Także jako jedna z nielicznych osób w Polsce łączę funkcję dietetyka klinicznego i trenera dla największej sieci benefitów pracowniczych, Benefit Systems, Multisport.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

📍Nie wiem jaka kaloryczność diety będzie dla mnie odpowiednia?
Skorzystaj z naszego kalkulatora lub skontaktuj się z dietetykiem mailowo na dietetyk.formanalata@gmail.com podając swoją płeć, aktualną masę ciała, wzrost, wiek, a także aktywność fizyczną i cel.

📍Chcesz zamienić produkt w jadłospisie
Jeśli ananas okaże się zbyt egzotyczny, zamień go na pomarańczę. Nie przepadasz za łososiem? Wybierz makrelę lub śledzie. Jeśli nie potrafisz samodzielnie dobierać zamienników, skontaktuj się z naszym dietetykiem.

📍Potrzebuję dostarczyć z dietą większą ilość białka, tłuszczu i węglowodanów.
Jeżeli potrzebujesz podbić ilość określonego makroskładnika, to możesz zrobić to w bardzo prosty sposób. Wraz z planem żywieniowym dostajesz 3 osobne listy popularnych produktów, które dostarczają: 10g czystego białka lub 10g samego tłuszczu lub 10g węglowodanów. Wystarczy, że do menu dodasz interesujący Cię produkt.