ZAPIS NA ZAJĘCIA POD GRAFIKIEM!

Nie wiesz jak się zapisać na zajęcia? Napisz do nas: biuro@formanalata.pl lub zadzwoń 505 275 187.

W związku z dużym zainteresowaniem zajęciami fitness obowiązuje kaucja zwrotna na poczet rezerwacji w celu odnotowania obecności na zajęciach.

Z kartą sportową można uczestniczyć w jednych zajęciach grupowych dziennie. 

INSTRUKCJA ZAPISU NA ZAJĘCIA

KROK NR 1 
Wybierz kategorię usług ➔ Rozwiń listę i wybierz interesującą Cię kategorię
KROK NR 2 
Wybierz usługę ➔ Rozwiń listę i wybierz interesującą Cię usługę

Regulamin Klubu Forma na lata jest dostępny TUTAJ

OPIS ZAJĘĆ

TRENINGI ROZCIĄGAJĄCE

Joga – trening ciała i duszy, czyli ćwiczenia fizyczne, oddechowe i umysłowe.

Zdrowy kręgosłup – trening prozdrowotny, wzmacniający kręgosłup.
 

Stretch + rolowanie – trening rozciągający z dodatkiem rolowania za pomocą wałka.

TRENINGI SIŁOWE

Fit Ciałko – umiarkowany trening całego ciała, brzucha, ramion i nóg.

Body Shape – trening kształtujący i rzeźbiący całe ciało.

Trening funkcjonalny – wszechstronny trening całego ciała z nastawieniem na technikę wykonanych ćwiczeń.. 
 
 Turbopupa – intensywny trening na mięśnie pośladków.

Sztangi (PUMP) – zajęcia o charakterze wytrzymałościowo-siłowym z wykorzystaniem sztang.

TRENINGI CARDIO

Płaski Brzuch – trening spalający i rzeźbiący mięśnie brzucha.

HIIT Mocne spalanie – intensywny trening interwałowy. 
 

Strong Nation – trening cardio i siłowy z wykorzystaniem własnej masy ciała.

Tabata na lata – intensywny trening interwałowy, 20 sek. pracy i 10 sek.przerwy.

DEEPwork – połączenie ćwiczeń statycznych i dynamicznych z oddechem.

ANTYcellulit  – połączenie ćwiczeń cardio ze wzmacniającymi, których głównym celem jest usunięcie nadmiernego cellulitu. 

TRENINGI TANECZNE

Zumba – połączenie tańca i aerobiku w rytmach latynoamerykańskich.